неделя, 20 май 2012 г.

Няколко трика за лесно чистене на мазнини


Здравейте приятели. Днес ще си поговорим малко за чистенето на кг. Ако искате да се отървете от излишните килца, добре е да имате добър хранителен режим, редовни тренировки, кардио и да пиете по-често вода.

Хранене

Ако се замислите всеки ден се тъпчете с разни боклуци. Ако ги замените, примерно вместо кола пиете вода или вместо пица хапнете една пилешка пържола ще бъде много по-добре.Ако не знаете по колко пъти и какво да ядете тази статия ще ви бъде полезна. Не трябва да правите грешката да карате цял ден на 2-3 ябълки и да бягате по цял ден и да си мислите, че правите нещо. Храненето ви трябва да е по-често по малки порции.

Тренировка

Според мен тренировката ви трябва да започва с 10-15 мин на кардио уредите. Относно тренировъчната програма, добре  е да тренирате 3 пъти седмично, като тренировката ви включва по едно-две упражнения за всяка мускулна група и след тренировката отново 10-15 мин на кардио уреди. А през другите дни в, които не тренирате правете кардио по 40-60 мин. Сега  някои хора ще си кажат следната глупост ,, Но кардиото гори мускулна маса" да ама НЕ. Загубата на мускулна маса е само, когато ви липсва добър хранителен режим или по-точно липса на достатъчно протеин. Кардиото не гори мускулна маса, бъдете спокойни.

Кардио



Кардиото ви е най-важната част. Има няколко вида кардио. Каране на колело, плуване, скачане, тичане и ходене.
Каране на колело горите средно за 30 минути от 250 до 500 kcal. Плуването натоварва цялото тяло, за 30 минути горите средно за 30 минути 400 kcal. Скачането на въже също, като плуването натоварва цялото тяло и е доказано, че мъж тежащ 70 кг може да изгори 14 kcal на минута. Тичането е най-известният кардио метод. В зависимост от интензивността можете да се изгорят около 300-400 kcal за 30 минути. Ходенето е най-леката форма на кадриото и все пак за 30 минути могат да се изгорят около 180 kcal.




Очаквания 
Ще има добри резултати само, ако всичко се прави както трябва. Чистенето на калории е по-бърз и по-лесен процес от покачването на мускулна маса. И все пак не става бързо, а и зависи от самият човек, колко подкожни мазнини има.






Надявам се да съм ви бил полезен. Може да пробвате и да споделите как е минала тренировката, като коментирате под статията.

Няма коментари:

Публикуване на коментар