сряда, 16 май 2012 г.

Как да си следим прогреса


Напоследък много хора ме питат как да си следят прогреса. В тази статия ще ви обясня как аз си следя прогреса.
Според мен най-добрият вариант е да се теглите в седмицата веднъж в един и същ ден, сутрин още като станете от леглото. В седмицата веднъж е напълно достатъчно, по този начин можете да следите кг и да си правите сметка дали да спазвате същият хранителен режим и програма или да ги смените. Ако сте доволни от резултатите продължавайте в същия дух, а ако не сте доволни, направете нещо по въпроса.
Относно следенето на сантиметри, примерно на ръцете. Според мен да си ги мерите след тренировка когато са ви напомпани, не е правилно. Това според мен е само за фукане и нищо повече.Според мен мускулите трябва да се измерват в дните в, които не ги натоварвате изобщо.
Примерно когато тренирате крака, тогава е най-добре да мерите ръце. Можете да мерите когато са ви напомпени примерно веднъж на два-три месеца за лична преценка дали да продължавате да спазвате същия хранителен режим и програма.
Прогресът за мен е това, да се теглите в седмицата веднъж, а не всеки ден. Да си мерите мускулите по същия начин и след месец-два да проверите има ли резултат от всички тренировки и хранителни режими, които сте спазвали през тези месеци, а ако няма ефект сменяте, разнообразявате докато се получи.

Надявам се да съм ви бил полезен. Може да споделите своето мнение в един коментар под статията.

Няма коментари:

Публикуване на коментар