събота, 9 юни 2012 г.

Кай Грийн разказва за живота си

Роден съм на 12-ти юли в Бруклин, Ню Йорк. Едва на 6 години останах под опеката на социалните служби поради проблемна семейна среда. Следващите 10 години прекарах в различни сиропиталища и приемни семейства. Именно заради трудната среда намерих спасение в тренирането с тежести.

Дълбоко в душата си винаги съм знаел, че бодибилдингът изисква талант и воля, които хората много често подценяват. Превърнах собственото си тяло в обект, който изучавах старателно и търпеливо. С времето виждах нещата все по-детайлно и съвършенството се превърна в крайната ми цел. Напредъкът ми в залата грабна вниманието на учителя ми по английски език в 7-ми клас. Тогава за пръв път стана въпрос за възможността да се състезавам. Силното ми желание да бъда винаги по-добър от свойте връстници ме амбицира да се развивам бързо и да се различавам от средностатистическите хора.


Началото на кариерата ми в бодибилдинга ми помогна да изградя самочуствие и увереност в собствените ми възможности и постигането на крайната ми цел - професионален културизъм. Прекарах по-голямата част от гимназията в пътувания за състезания, печелейки различни тийнейджърски отличия. Когато за пръв път в ранната си кариера останах на второ място, се амбицирах още повече и реших, че ще направя почивка от участия, за да постигна ниво, което ще изуми света.

Тогава за пръв път ме заведоха на мястото, което се превърна в мой дом и работно място, фитнес залата „5то авеню”. Това бе просто един малък подземен фитнес в Бруклин, но именно там срещнах някои от най-добрите в света в този спорт. Там получих мъдростта и знанията, които ми бяха нужни, за да мога да се меря с най-големите чудовища в културизма.


Преди да навърша 19 станах професионалист в организацията за натурален бодибилдинг и получих званието „най-младият натурален професионален бодибилдър в света”. Професионалният ми статус ми позволи да поема по още по-стръмен път към нови, по-големи предизвикателства.

Спечелих всички титли, които тази организация можеше да предложи. Лятото на 1997г. си поставих за цел да стана част от най-голямата организация за бодибилдинг в света (IFBB). За да се случи това, трябваше първо да премина през аматъорската им организация (NPC).

Кариерата ми в NPC беше изпълнена с възходи и падения, но след 2 неуспешни опита, през 1999г. най-после станах първи в тежката категория на състезанието “Team Universe”, което означаваше покана за аматъроското световно първенство в Братислава, Словакия. Участието ми там беше доста разочароващо, 4-тото място определено не беше достатъчно за високите ми амбиции, въпреки че вече се състезавах на наистина високо ниво.

Докато всички ми казваха, че не мога да го постигна, прекарах следващите 4 години в невероятно активна подготовка. Не го направих само, за да им докажа, че мога, направих го, защото тренировките бяха и винаги са били моят начин да остана насаме със себе си, да избягам от суровата действителност.

2004г. разбрах, че първото място на състезанието „Team Universe” вече носи място в най-голямата бодибилдинг общност (IFBB). В края на годината се завърнах отново на състезанието, 5г. след като го спечелих и съдиите бяха впечатлени от труда ми през всичките тези години и отново ми отсъдиха първото място. Моят ден най-после бе дошъл! След толкова години упоритост най-накрая получих професионален статус и бях приет в интернационалната федерация за бодибилдинг (IFBB).



2 коментара:

  1. Кай Греен един от най-великите културисти в цялата история на културизма!

    ОтговорИзтриване
  2. и не само културист. Той е един от най-силните душевно хора.

    ОтговорИзтриване