вторник, 12 юни 2012 г.

Няколко важни съвета


Бива да престанете да ми задавате глупави въпроси или да ми развивате теории, които изобщо не са верни. Първо помислете малко, а не да вярвате на всичко, което чуете или поне помислете дали този, който ви го е казал това, дали можете да му имате доверие. Като например на мен напоследък постоянно ми казват, че с диета се отслабва най-лесно. Аз по-точно бих казал, че с диета си вредите най-лесно. Храненето играе много важна роля ако искате да отслабнете. Ако сте решили да отслабвате ви трябва много кардио, разнообразни храни, по-малки порции по на често. И естествено като внимавате с какво се храните. Както съм казвал и в други статии храната трябва да е добре подбрана, а не да се храните с каквото ви скимне. Също така много се дразня, когато ми каже някой ,,Аз мога да ям каквото си искам, сега съм в процес на покачване на мускулна маса" или също така ,, Мога да ям каквото си искам, ако тренирам редовно". Разбира се, че може. Но след няколко години вероятно ще забележите, че нямате никакъв прогрес.
Сигурен съм, че на всеки от вас му се е случвало да чуе това ,,Кардиото гори мускули". Първо помислете малко и тогава говорете глупости. Не в кардиото, а в храненето ви е проблема. Примерно, ако са ви нужни 2000 калории на ден, а вие приемате само 1000 какво се получава? Тялото ви усеща, че няма достатъчно калории и си ги снабдява от мазнините, а веднага след тях започва с мускулите. Някой замислял ли се е на въпроса ,,Какво ще стане с мускулите ми, ако спра да тренирам, ще се превърнат ли в мазнини"? Ако спрете да тренирате и покачите килограми, единственото нещо, което ще се случи е да повишите нивото на подкожни мазнини. А мускулната ви маса ще си остане същата. Няма как мускулите да се превърнат в мазнини или обратното, мазнините да се превърнат в мускули. Когато започнете да тренирате отново мазнините ще ги изгорите и мускулната ви маса ще се покаже отново, нямате никакви проблеми.

1 коментар:

  1. Правилно си се изразил, някои хора изобщо не мислят когато говорят.

    ОтговорИзтриване