петък, 8 юни 2012 г.

Как да спортуваме без зала


Здравейте приятели! Осъзнах, че имам много упражнения, които могат да се изпълняват само във фитнес залата, програми свързани със силовата тренировка, но нямам нито една за нещо, което може да се тренира у дома. Смятам да е нещо лесно, просто за здраве и тонус, нещо от сорта на кардио – тренировка, която в процес на чистене е дори по-важна от силовата. 
Ето как се роди идеята за тази статия! Предполагам, че на всеки от вас свободното време му е малко и тичането на стадиона, в парка или тренировка във фитнес залата не винаги е най-удобният вариант. Ето защо ще ви предложа една програма за кардио тренировка у дома, която по нищо не отстъпва на тази на стадиона, в парка или в залата. За изпълнението на тази програма не ви трябват никакви въжета, уреди и тн. – само и единствено желание.

Пускате си хронометъра и започвате да правите подскоци все едно скачате на въже – т.е пръстите да ви се отлепят много малко от земята. Колкото по бързо скачате толкова по добре. Два скока в секунда е добър старт, след това може да увеличавате интензивността на подскоците. След като хронометъра стигне една минута преминавате към следващото упражнение, високи колене. Ето как да изпълнявате упражнението. Изпълнявате го 1 минута и отново правите 1 минута подскоци като отлепяте пръстите си много малко от земята. И така в продължение на 20 минути. Редувате двете упражнения. Ако ви е лесно, опитайте се да изпълнявате упражненията по-бързо и по-бързо.
Програмата е много ефективна и може да бъде изпълнявана както от начинаещи така и от напреднали. За най-добри резултати минутите на изпълнение е добре да бъдат поне 20. Ако обаче са ви много започнете от 10-15-20 и увеличавайте.

Ако пробвате, може да споделите в един коментар как е протекла тренировката и как се чувствате.


Няма коментари:

Публикуване на коментар