неделя, 29 юли 2012 г.

Сок от вкъщи или сок от магазин


Аз по принцип не харесвам соковете от магазина, защото не знам колко от самия сок е плод и колко разни боклуци. И понеже не харесвам тези сокове си правя вкъщи. Ето какво си направих преди малко. Снабдих се с горски плодове. Малини и боровинки. Реших да експериментирам като ги смеся с кисело мляко и мед (с прясно мляко също е вариант). Първоначално не смятах, че ще се получи добре, но честно да ви кажа на мен лично ми харесва повече от другите сокове, които се продават в магазините. Това не е точно като сок, защото го комбинирах с кисело мляко, но е нещо подобно и във всички случаи е по-добър вариант от другите сокове. На вкус е добре, поне на мен ми харесва.
Ако ви хареса споделете мнението си, също така, ако и вие сте правили нещо подобно можете да споделите с нас с един коментар под статията.

Няма коментари:

Публикуване на коментар