понеделник, 6 август 2012 г.

Лятно изкушение

Аз обикновено не обичам да хапвам неща купувани от магазина, но понякога е добре да си позволите малко, но не и прекалено, нека е достатъчно. Когато организма свиква само на полезни храни и той също като нас иска да си хапне нещо вкусно, затова е добре на около 1-2 седмици да хапвате нещо любимо от списъка със забранени храни, но по малки количества. Например аз вчера хапнах това, купих си сладолед, но както казах вече, не прекалих хапнах малко и като забележете добавих нещо от себе си. Купих си напълно обикновен ванилов сладолед без никакви "екстри" и си добавих от мен. Забелязах, че има в хладилника пресни горски плодове и реших да ги смеся със сладоледа. Според мен лично това е много по-добър вариант от сладоледите които уж са с някакви плодове (ягоди, горски плодове, пъпеш). Според мен това са си оцветители и овкусители и са вредни. Затова аз прецених, че ще бъде по-добре да си купя обикновен сладолед и да си добавя малко екстри към него, които са полезни. Това е страхотен начин да се разхладите през горещите дни. Може да пробвате с други плодове, аз видях това в хладилника, зависи кой с какво разполага.

Няма коментари:

Публикуване на коментар