четвъртък, 21 февруари 2013 г.

Митове


1) Искам да сваля килограми от корема, трябва да започна да правя коремни преси, и то много. Един може би от най-срещаните митове, които съм чувал и виждал. С коремните преси, както и всички останали упражнения за коремната мускулатура се тренират само и единствено мускулите (логично нали?). Ако искате да изгаряте мазнини от коремната област, то вие се нуждаете от диета и кардио упражнения. Разбира се не ви казвам, да не тренирате тази област но ако го правите без кардио и диета, единственото, което ще постигнете е по-голям ханш – мускулатура обвита в мазнини. Не звучи добре нали?

2) Ще хапна нещо сладко преди тренировка, за да имам енергия.
Това не е мит… ами направо граничи с глупост. Простите въглехидрати, които ще поеме организма ви ще стигнат точно за 10 – 15 минути „енергия”. Да не говорим, че отделно това със сигурност ще повлияе на добрата ви форма. Ако искате енергия за тренировката, храненето ви трябва да съдържа богати на сложни въглехидрати храни, както и протеини. А времето на консумация – час, час и половина преди тренировка.

3) Правя 20-24 повторения, така се оформя по-добре мускула. Гоня релеф.
Заблуда! Всяко едно повторение над петнадесетото е вече за издръжливост. Освен ако не тренирате за такава издръжливост не знам за какво би ви било полезно… Ако тренирате за загуба на килограми и релеф, стремете се големите мускулни групи да тренирате до 15-16 повторения, като ползваната тежест не трябва да ви позволява да направите повече. При малките мускулни групи тази бройка се ограничава до 12, като правилото за тежеста е същото.

5) След силова тренировка не се прави кардио. Ще изгоря мускулатура.
Защо? Не се прави интервално кардио. Кардио с равномерно темпо до 15 минути след силова тренировка спомага изключително за хипертрофията на мускула.

6) Е, голяма работа, че го хапнах това. Ще съм малко по-усърден в тренировката.
Ех, де да беше така. Във фитнеса, което в случая включва добрата визия и здравето ви, всичко е една система изградена от отделни елементи. Хранене, тренировки, почивка. За да има резултати, всички тези елементи трябва да са налице и перфектно изпълнени. Едното не може да компенсира другото.



Няма коментари:

Публикуване на коментар