четвъртък, 20 септември 2012 г.

Мляко с шоколад


Наскоро чух следното "Не ми харесва вкуса на млякото, искам да е вкусно". Замислих се над тези думи и реших да пробвам нещо ново. Смесих мляко с шоколад. За някои това може да им прозвучи странно, но всъщност се оказа много вкусно. Също така е полезно. Както знаете млякото е богато на калции и протеини. Може да научите малко относно млякото от тук.
Аз не мога да си обясня как не харесвате мляко и не искате да пиете. Много се дразня, когато някой ми каже "това не е вкусно и не искам да го консумирам". Хора не се влияйте от вкуса на продуктите с които се храните. Вкуса не е проблем. Винаги има начин да се промени вкуса. Вие ако искате да се храните здравословно и с храна а не с "боклуци" няма да си търсите винаги оправдания и да налитате на вредните но "вкусни храни".  Когато на мен не ми харесва вкуса на нещо или го изяждам без да ми пука за вкуса или променям нещо в него за да стане по-вкусно. Аз обичам млякото и го консумирам всеки ден, но за тези, които не го обичат, мога да им препоръчам да го заобичат и да пробват това. Наливате си в нещо прясно мляко и допълнително си настъргвате малко шоколад и вкусът става съвсем различен.
Понякога няма как да разнообразите и наистина всеки си има вкус, но това не е причина да се храните само с вредни храни, трябва да се храните с колкото може повече полезна храна, дори понякога да  е ужасна на вкус.
Пробвайте тази вкусотия и ако ви е харесала очаквам вашите коментари. Може да споделите с нас някои ваши подобни, ако сте пробвали понякога да разнообразите.

2 коментара: