събота, 1 юни 2013 г.

Нещо относно ръцете


"Какви упражнения да правя за ръка за да стане по релефна дори и в спокоино састояние"?
Ако искате да са ви по-релефни ръцете трябва да изгорите мазнини. Повече кардио и добър хранителен режим. това може да ви е полезно
"Чувал сам за 21 но незнам как точно се изпалнява"? Все едно правиш прав с щанга, обаче сгъваш 7 пъти на половина, после 7 от половината до горе и накрая цялото движение пак 7 повторения. Това се прави без почивка.
"Значи,да разбирам ли,че 21 е за “да ти стане раката по релефна дори и в спокоино састояние"
Релефа идва от сваляне на мазнините. Това е цялостен процес - не се прави само с упражнения, ами и с хранителен режим.
Относно големината и релефа: Искате след тренировка бицепса да ви остава напомпан за по-дълго време. Това няма как да стане с упражнения или каквото и да е било друго. Иска се постоянство да натрупате достатъчно маса, та дори и отпусната ръката ви да е голяма. Освен това масата на ръцете е свързана с цялата мускула маса. Няма как да имате големи ръце, ако ви е малък гърба. Наблягате повече на тренировката за гръб, правете упражнения като гребане, придърпване на горен скрипец, а ръцете ще си дойдат на мястото от само себе си. Пробвайте да вкарате машини и скрепци в тренировката ви за ръце и един път в месеца супер серии.
"Бицепса ми изостава"
Просто трябва да правиш упражнения, при които бицепса е в постоянно напрежение, както в начална позиция, така и във върхова.Както и упражнения които изолират останалите мускулни групи и се концентрират върху бицепса.Може да редуваш тренировките и със суперсерии - за оптимално напомпване.Изпълнението на упражненията трябва да бъде бавно и контролирано, не експлозивно с лакатушене и читинг, всичко трябва да бъде контролирано от начална до крайна фаза.
"Първо бицепс или трицепс при тренировка за ръце"?
Спазвайте принципа първо да се тренира по-голямата мускулна група, т.е. в този случай трицепс и после бицепс.
Ако искате да добавите нещо, можете да го направите с един коментар под статията.

Няма коментари:

Публикуване на коментар